Jõulud - Kuidas saada oma tellimus õigeaegselt kätte
Tahad oma varustust enne jõule?
Ei mingit stressi - lihtsalt tee oma tellimus hiljemalt 16. detsembriks kell 17:30. Ja siin on trikk: kõik teie ostukorvis olev peab olema laos (või eeldatavalt selleks ajaks laos). Nii saame selle teile kätte õigel ajal suureks päevaks.
Laoseis ja saatmise teave
Enne kassasse minekut kontrollige hetkeks toote staatust:
Laos
Valmis! Toode on saadaval ja saadetakse esimesel võimalusel.
Oodatavalt laos xx/xx
See on meil juba teel ja eeldatavasti saadame selle pärast määratud kuupäeva.
Eeltellimusartikkel (tarnitakse xx/xx)
Kui toode tellitakse praegu, saadetakse see eeldataval kuupäeval.
Üldist saatmisinfot leiate meie saatmisinfost.
Head up
- Kommentaaride lisamine tellimusele tellimuse vormistamise ajal võib aeglustada asjaajamist.
- Tarnehäireid võib esineda (veo hilinemine, tarnija viivitused, custom jne).
- Jagatud saadetisi ei ole - teie tellimus saadetakse siis, kui kõik tooted on laos.
Kas ma saan teha muudatusi tellimuses pärast selle vormistamist?
Kas soovite oma andmeid, aadressi või kaupu uuendada? Külastage oma SkatePro kontot, et tühistada ja uuesti tellida.
Kui tühistamisnuppu ei ole näha, on teie tellimus juba lähetamiseks töödeldud ja seda ei saa enam muuta.
Muutsite oma meelt? Ei mingit muret.
Saate oma tellimuse 365 päeva jooksul tagasi saata . Olgu see siis vale suurus, vale värv või lihtsalt ei ole õige vibe - me oleme sinuga.
Tutvu meie tagastamispoliitikaga.
Jõulude lahtiolekuajad
Anname endast parima, et olla siin, kui meid vajate. Siin on, millal me oleme saadaval:
23. detsember: 11.00 - 17.00
24. - 26. detsember: suletud
29. detsember: 11.00 - 17.00
30. detsember: 11.00 - 17.00
31. detsember - 1. jaanuar: suletud
Kui me oleme ära, võite vabalt vestelda meie AI-agendi Ollie'ga, kes on kättesaadav ööpäevaringselt.
Pühade tarne KKK
- Kas ma saan osa oma tellimusest varem kätte?
Ei, vabandust! Me saadame kõik koos, kui kõik esemed on laos.
- Kas ma saan oma kingituse pakendatult kätte?
Me teame, et kingituste pakkimine on lõbus (ja mõnikord elupäästev). Kuid sel aastal jätame selle vahele, et asjad kulgeksid kiiresti ja sujuvalt. Tellimuste pakkimine aeglustab saatmist ja me tahame tagada, et teie varustus jõuab teile õigeaegselt.
Meie nõuanne? Võta mõni lahe paber, viska peale kummardus ja tee see enda omaks. Saate selle!
- Kas pakend annab üllatuse ära?
Tähelepanu: me saadame kõik tellimused SkatePro teibiga suletud kastides - seega kui su lapsed on jõuluvihjete pärast valvel, siis võid vältida koju toimetamist.
Valige tarnevõimalus, kus saate paki kinni pidada või saata selle sõbrale või naabrile.
- Mis siis, kui minu tellimus hilineb?
Anname endast parima, et teie varustus jõuaks teile õigeaegselt, kuid mõnikord juhtub asju - näiteks veo hilinemine, custom järjekorrad või tarnijate probleemid.
Kui teie tellimus hilineb, võite minna oma kliendikontole ja laadida alla kinkekaardi. See näitab sinu tellitud esemeid, nii et sul on ootamise ajal midagi, mida pakendada või jagada.
- Mis siis, kui minu valitud pakipood on täis?
Seda juhtub - eriti pühade tipptunnil. Kui teie valitud pakipood on teie tellimuse saabumisel täis, suunab vedaja teie paki automaatselt lähimasse vabasse pakipoodi.
Saate teate uue kättesaamiskoha kohta, nii et saate oma saadetise viivitamatult kätte.
- Mis siis, kui minu tellimusega on midagi valesti?
Puudub mõni toode? Sain vale asja? Midagi jõudis kohale, mis näib olevat kaotanud võitluse kuller truckiga?
Ei mingit muret - me aitame sulle kaasa. Alustage kaebuse esitamist meie AI-agendi Ollie'ga. Ta juhatab teid sammude kaudu, et asi kiiresti lahendada.
